Joined: 05 Dec 2006, 03:40 Posts: 2194 Location: Leidschendam M / V: M
Tot mijn grote schande moet ik bekennen dat ik geheel per ongeluk de hele database van Labratten.nl heb weggegooid. Dit betekende dat de hele site en het hele forum plat lagen.
Na een tijdje in onderhandeling geweest te zijn met onze hostingsmaatschappij bleek gelukkig dat ik zelf nog een backup van de database had staan die gemaakt is op 13 januari 2010. Deze heb ik nu terug gezet en daarom hebben we nu weer een forum! Yay!
De site zat op een ander gedeelte van de database en zat dus helaas niet in de backup. In de loop van volgende week heb ik denk ik pas tijd om dit te gaan repareren, maar voor DHR moet dat wel gelukt zijn.
Even een update: In de tussentijd ga ik wel aan de opruim in het forum. het is nu een onoverzichtelijke puinzooi waar best wel weer eens wat orde in mag komen (oe, wat vreselijk ratloos is dat )
is dat ratloos? valt wel mee hoor.... ratje hier thuis zorgt er ook voor dat z'n voer en z'n keutels niet door elkaar liggen
_________________ "Anybody who wants religion is welcome to it, as far as I'm concerned - I support your right to enjoy it. However, I would appreciate it if you exhibited more respect for the rights of those people who do not wish to share your dogma, rapture or necrodestination." (Frank Zappa)
way too much details, kornflacke, way too much...
_________________ "Anybody who wants religion is welcome to it, as far as I'm concerned - I support your right to enjoy it. However, I would appreciate it if you exhibited more respect for the rights of those people who do not wish to share your dogma, rapture or necrodestination." (Frank Zappa)
Ter vervanging van het opnieuw maken van de onderdelen die kaput zijn gegaan door de weggooiactie van laatst (wat dus toch wat meer tijd in beslag neemt dan ik dacht) heb ik het zo aangepast dat de foutjes ontweken worden en dat men dan altijd wordt doorverwezen naar het forum. Zo is onze site in ieder geval geen doodlopende link meer
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum